Bana da insülin ve diyet başladılar, 1 ay oldu, 26+4 de başladık, 30+3 üz şuan, bebeğim şişmiş şekerden içerde 4 hafta önden gidiyor diyete uyuyorum 1 hafta gerilemiş şükür. Çok korktuk, endişelerim çoktu ama anne olmak kolay değilmiş. Allah şifalar versin hepimize.