Arkadaşlar merhaba, 38.haftamızdayız kızımla herşeyimiz normal gelişimi plesentası vs herşeyimiz iyi durumda çok şükür🙏🏼 Normal doğumu bekliyoruz fakat çatı muaynesini bu ayın sonunda yapacağını söyledi doktorum. 28 şubattaki kontroldede sezeryan mı yoksa normal doğummu ona karar vereceğiz eğer gelmezse.Bu belirsizlik beni çok yordu 😔 bugün çubuk tarçınla acve hurması aldım nasıl yapmam gerektiğiyle alakalı yardımcı olur musunuz? Gerçekten doğumu başlatıyor mu?