dfnomr Arkadaşlar merhaba tecrübeli annelere danismak istiyorum bu ara e bebekte indirim var biliyorsunuz lansinoh mu yoksa avent mi gögüs pompasi önerirsiniz ben öğretmenim pompaya ihtiyacım olcak çalıştığım için şimdiden alayım indirimdeyken dedim bir de tekli mi ikili mi önerirsiniz
Gizemciim dfnomr ben de surda durayim ustte kalsin. tek bildigim ciftliyi oneriyor ozellikle calisan anneler 👍 ama marka icin bilen yazsin ❤
Bsecill dfnomr beb lansinoh aldım henüz gelmedi ama jokerde 212 tldi teklisi ilk alışverişe 250 tl üstüne 50 tl indirimde vardı karar verdiğinizde dilerseniz jokerede bakın
dfnomr Buse91 şimdi baktım canim ona da ama pahalı aynı işlevi görüyorsa lansinoh ya da avent onlardan birini almayi tercih ederim tesekuurler onerin icin ama bilgi edinmis oldum☺️
Deleted5544 bende lansinoh alıcam, 2li olanların kuvvetinin düşük olduğunu söylediler. tutumlu anne diye bi uygulama var ordan ikinci elini 100-120 arasında bulabilirsiniz. dezenfekte ettikten sonra sorun olacağını sanmıyorum. ben ordan alıcam insallah
SbnmTlg Ben Avent aldım. Yengem 2 çocuğunda da kullandı gayet memnun. Onun arkadaşları önce başka bir şey alıp pişman olup sonra tekrar avent almışlar. Arkadaşım da avent kullanıyor ve memnun. O yüzden bende geçen gün ebebek indiriminden aldım. Bugün gelecek.
Aysenur41 Avent te lansinohta cok tavsiye ediliyor avent pahalı geldi lansinohun teklisini aldım ama henüz kullanmadm
Deleted5544 edaozdxx mochi akan sütü toplamaya yardımcı bir ürün, sağım değil toplayıcı olarak geçiyor zaten
Bgmbyz dfnomr lonsino çok uzun süre dayanmıyor kardeşin 7 ay kullandı çekim gücü gitti bı ise yaramiyor şimdi
Egeliiii Deleted5544 bu ürünler sütü artan ve sağım yapan anne çok fazla ben araştırdım https://i.hizliresim.com/PG3GoN.png Yorumlara bakın mutlaka
Egeliiii dfnomr ben henüz doğum yapmadım ama youtube vlogger ve internette bi çok anne mochi göğüs pompası öneriyor ve yorumlar gel güzel fiyatta uygun bi bakın derim
edaozdxx Egeliiii ben 2. bebeğime hamileyim bebeğim 4 aylıkken keşfettim çok işime yaradı. 100 ml süt sağdığım günler oldu yarım saatte. 60 ml de 15 dkda sağıyor. Süper bir ürün hem pratik hem acısız. Bir o kadar da uygun.