iilknur Merhaba arkadaşlar, ben 10 haftalık hamileyim ve hamileliğimin ilk dönemlerinden beri uykusuzluk çekiyorum, gece kaçta yatarsam yataym sabah en gec 7.30 da uyanıyorum bu durum beni yormaya başladı artk, bir önerisi olan varsa lutfen yardımcı olun..
Esraabrklu iilknur ben o haftalarda başımı yataktan kaldıramıyordum mışıl mışıl uyuyordum seninki neden tam tersi acaba 🤔