Benimde yumurtalıklarımda ağrı oluyordu adet olacakmış gibi. Rahimde bir sıkıntı olabılır açılma vs dendi bir cihazla alttan bakılıyor kolay yani. detaylı bakıldı bırsey cıkmadı yani doktora gözükmekte fayda var birsey cıkmayadabılır ama bir sorunda olabılır en güzeli sorunu doktoruna bıldırmek.