Kızlar 33. Haftalığız. Şuan bile elimi karnıma koyduğumda böyle nasıl desem sanki dışardaymışta ona dokunuyorum gibi. Her hareketi avuçlarımın içinde resmen o kadar belirgin ki. Dönmesini kolunu bacağını falan hep elime geliyor bu normal mi ? Sanki bu haftalarda hareketler daha kısıtlı oluyor diye okumuştum ama benim ki öyle değil sizde nasıl durumlar. Böyle olması kötü bir şeye işaret değildir dimi erken doğum vs.