bsra18- Tugbaklc inşallah öyledir canım spinalde baş ağrısı oluyor dediler onu da sordum doktora nescafe koy çantana unutma dedi içindeki kafein ağrıya etki ediyormuş galiba
Tugbaklc bsra18- benim olmadı bazı bünyelerin oluyormuş anestezi uzmanı uyarıyor canım fazla hareket erme diye
Bottesini Hayırlı olsun öncelikle🌸🙏allah analı babalı büyütsün.benim ilk doğumum genel oldu sonrasında çok rahattım.çok ağrım olmadı.bu kez bakalım ne olacak bugün tarih verecektir dr ve ben genel isteyeceğim yine.hayırlısı bakalım.
Tugbaklc Bottesini teşekkür ederim inşallah sizinde hayırlısı ile kucağınıza alırsınız 💕 çok güzel bir his herşeye değer