Kızlar 40+1 günlük hamişim bebek kanalda fakat ne gelen var ne giden gün içerisinde 5,6 defa sancılarım oluyo fakat düzensiz ama geceleri bel ve çatı kemiği ağrısından Uyuyamıyorum en fazla daha ne kadar bekletirler doktor 3 güne 1 kontrol ediyo herşey iyi 3 gün sonra tekrar gel deyip gönderiyo sonunda sezeryana mi alırlar bi yardim edin çok endişeliyim