Yasakelma72 Kızlar merhaba ,geceleri özellikle çok bel ağrım var, 3gün önce gebelik testi yaptım <2 çıktı sonuç adetime 14 gün gibi bir süre var. Beyaz şeffaf renkte akıntım oluyor sizce normal midir bilgisi olanlar yazabilir mi lütfen
Fatmaelidemir Yasakelma72 Benimde öğrendiğimde şikayetim yoğun bel ağrısı ve kabızlıktı. Ama tavsiyem akışına bırak adetini bekle sürekli test yapıp kendine etkileme 🥰
Asyam58 Yasakelma72 Bebegm umutlandirmak istemem ama benim de ilk kan tahlilim 3.5 cikmisti hatta doktor cok sasirdi 5 5.5 ustu hamilesin diyebiliyoruz ama gebe olmayan birine gore 3.5 yuksek dedi . 2 3 gun sonra gel tekrar kan tahlili yapalm dedi 2 3 gun snra gittigimde 46 cikmisti eger varsa sayet 48 saatte bir beta degeri 2 kat arttigi icin 2 3 gune tekrar yukselmistir 5 i de gecmistir sen yine baktir cnku benimde adetimde alakasiz bir döllenme olmustu bazen adetle alakasiz oluyor
Sbl91nht Yasakelma72 canım adetine 14 gün var daha varsa bile kesin sonuç alamazsın kanda bile 10 gün yada 1 hafta kalasıya yap daha net sonuç alırsın şuan strese sokuyorsun kendini azıcık daha bekle derim ben 😊🥰
Yasakelma72 Fatmaelidemir anladım kazasız belasız inşallah çok sağolun sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin
Fatmaelidemir Adetimden sonra bu şikayetlerim üzerine doktora gittim adet başlangıcı 19 u ben diğer ay 2 sinde gebe olduğumu öğrendim.
Pcoslubiranne Yasakelma72 daha yumurtlama donemindesiniz degerlendirin. 4.9 bile ciksa gebelik yoktur.