Patmem ben temmuz gibi falan sormuştum oraya gidip özel sigortam olduğunu da söylemişti normal doğum için 7000 tlye yakın fiyat dediler sezaryen için de nerdeyse yarısı kadar fiyat söylediler. Bende şaşırdım normalde sezaryen daha pahalıdır sizde neden tam tersi dedim. Bişeyler açıkladılar ama anlamadım. Mantıklı gelmedi bana