aysenur30 Seda3562 arkadaşım almıştı tekerleğinde problem çıktı hep sağa gidiyor araba. Ama netten aldılar onlar tek bileğim bu canım bende daha almadım ben kanz düşünüyorum Alman markası 🤗
NurtenB Bizde bi kaç sefer görüp ve kullanışlı olduğunu duyup aldık henüz kullanmadık ama kumaşı duruşu gayet şık ve kaliteli duruyo🤗 . Bende şu kenarda bekliyeyim belki kullanıp deneyimini yazan olur 🙈