Kızlar adetim biteli on gün oldu(3şubat), bugğn test yaptırdım kan testi negatif çıktı, testi yaptırmamın nedeni de iki üç aydır üç gün süren regl oluyorum, ve acaba dedik doktorumla, bu ay reglim bittiğinden beri çalışmalara devam ettik, ovülasyon günümde buna dair, ovülasyon günüm (12 şubat) acaba tuttuysa eğer şimdiden çıkmazdı dimi kan testinde? Çok erken olabilir, siz ne düşünüyorsunuz?