Glsm9191 aynı benimde öyle hareketli bir yapım var herkes ona yoruyor oturmuyorsun sürekli oynayacakmi attı işte seyiriyor bak kasiliyor dönmeye çalışıyor diye sakin tutmaya çalışıyorlar ama bir tuhaflık olunca insanın içine doğuyor. O gün çok ağladım ertesi gün bıçak gibi oturdu sag kasigima solda hiç birşey yok akşam 6da kasilmisti birde demin kasildi onun dışında hiç hareket etmedi. Birde afedersin wc ye gitmem gerektiğinde kasiliyor özellikle senin nasıl ansızın mi??