Mucizemm25 bende 33 haftalık hamileyim normalde tüysüz biriydim hamilelikte bi kamyoncuya döndüm resmen kıllardan 😁hormonlardan dolayı normal tabi ama aldırırsan sıkıntı diye duymuştum sürekli aldırman gerekiyo diğer türlü gebelikten sonra kendiliğinden dökülüyo