Rabia88 canım sezeryana bile dönsem takdiri ilahi artık elimden gelen bişi yok kabul ettim o gün 39+ 4 oluyorum daha beklemem dedi tehlikeye atamam dedi zaten gelişim önde dedi inşallah senin de gönlüne göre olur dua ediyorum perşembeye kdr kendi sancım suyum falan gelsin açılsın 🙏🏽🙏🏽🙏🏽