blackdaisy Ben mahvoldum kusmaktan artık dermanım kalmadı azalır diyorlar benimki gün geçtikçe artıyor özellikle sabahları 😣 bitek ben mi böyleyim. Yemek yediğim an anında koşuyorum wcye, normalde hiç bişey yok.. çocuk nasıl besleniyor valla hayret ediyorum
Yeni_anne_ blackdaisy Benim annem de öyleymiş hep 4 kilo doğurdum o kusmaya rağmen diyor. Bir de 9 ay boyunca kusmus.
Yeni_anne_ askinayaz 10. Hafta da geçer belki. Ilk aylar zorlu sonra pek sıkıntı olmuyor. Koku hassasiyeti de var mi.
Sonay38 askinayaz neler çektim neler 16. 17 haftama kadar öldüm öldüm dirildim tam bitti derken 26. Haftamda yeniden hortladı mideme giren kramplardan öldüm
Ozge_28 askinayaz hiçbir şey fayda etmiyor maalesef.Zamanını bekliceksiniz sabırla başka yapcak bir şey yok.Moralinizi bozmayın zor ama geçici bir süreç
meva_asil_moms askinayaz geçmiyor canım 6.haftamda başladı mide bulantım günde 8,9 defa kusuyordum şuan 18+4 günlüğüz 19 haftalık olduk mide bulantısı ilacı kullanmama rağmen 1 gün arayla 1 defa çıkarıyorum bu arada Allah nasip ederse inşallah kızım olacak 🎀
Arya12 Bende 7+3 oldum. Bir haftadan fazladır bulantım kusmam vardı hala ara ara oluyor ama eskisi kadar fazla değil dünden beri simit yiyorum sadece üstüne de kola içiyorum çivi çiviyi söker mantıgıyla. Belki de yanlış yapıyorum ama kola rahatlatıyor