deletedmom832 gfazlioglu braun alından ölçer kullanıyorum memnunum ama kulaktan ölçen al eşimin arkadaşı hemşire en sağlıklısı kulaktan ölçen hastanede bile onu kullanıyoruz demişti
Zelasfvol gfazlioglu Bende alından ölçeni aldım ama herkes kulaktan olanı öneriyor almasaydım öyle alırdım bende
Buse91 gfazlioglu braun ırt3030 Kulaktan ölçer modelini arkadaşım kullanıyor çok memnun bende ondan alıcam. Kulaktan ölçerler daha sağlıklı oluyor doğru ölçümler konusunda
elifdcetin Xiaomi'nin alından olan ateş ölçerini aldık biz aldığımızda 150 liraydı şuan 225 olmuş xiaomi öneririm çok güzel marka 👌
gfazlioglu Syma95 bizde yeğenimde hep koltukaltı kullandık sorun yaşamadık ama . Oda işimizi görecekse neden 200-300 ₺ vereyim diye düşünmüyor değilim
gfazlioglu Evet alından olanlar oda ısısındanda etkileniyormuş , doğru olabilir , en doğru sonucu kulaktan alırsınız dediler , bakalım
Kbra7777 Ben medisananın hem alın hem kulaksan ölçenini aldım e bebek indiriminde 200₺ cübarı bir şey idi
AysaRuzgar gfazlioglu ben braun kulaktan ateş ölçer kullanıyorum. Oğlum 3,5 yaşında hiç sorun yaşamadım. Doktorun ölçtüğüyle aynı. Yüksek ateş olduğu zaman ekran rengi kırmızı oluyor. Normalde yeşil. Çok memnunun.