Nur-Emre9420 bende 2 tane hastane çıkışı aldım, 3 tane ekstra yeni doğan alt, 3 tane uzun kollu çıtçıtlı üst aldım.2 tane de tulum aldım. Onun dışındakiler kısa kollu hep. Yaz bebeği olacağı için yeni doğunca ilk 1 ay uzunları giyer diye düşündüm. Hava da sıcak olacağı için yıkanınca hemen kurur diye ve çabucak büyür diye, yeni doğan kıyafetlerini çok abartmadım açıkçası