Arasinannesi1 Kızlar 8. Aya girdim iki gündür kasıklarım çok ağrıyor öksürürken bile acıyor ne olabilir sizce
Masal78 Arasinannesi1 ay o bende de çok oluyordu ama bana 20 li haftalarda oluyordu şuan 35 iz çok şükür olmuyor bayadır çok kötü bişeydi nefesimi kesiyordu o batma 😌
minikmelegim_ Bende 8deyim. Arada kasık ağrisi oluyor gayet normal. Hapşirinca kasığıma sanki bıçak saplaniyor çok keskin bir ağrı ve acı oluyor. Genelde uzandigimda oluyor bu.