Ipeku 135 lira muayene ücreti veriyorum ben. Doğum için 3500 dediler ama benim doğumum mayıs ayına denk geleceği için belki zam olabilirmiş öyle konuşmuştuk maksimum 4 bin liraya çıkar diye bir hesap yaptık. Minik bir oda süslemesi bebeğin ilk ay kontrolleri, ya da Allah korusun bebek yoğun bakımı içerisinde diye hatırlıyorum. Sezeryan ve normal doğum arasında fark yokmuş. Epidural için artı 500 lira diye hatırlıyorum ama siz yine net bilgi alın yanlış olmasın🌸