As-li-93 Merhaba anneler; 18 haftalık hamileyim ilk hamileliğim ama bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum ve buda beni korkutuyo.Siz bebeğinizin hareketlerini kaç haftalıkken hissetmeye başladınız lütfen cevaplarsanız en azından içim rahatlar 😔😔
Pelincelik As-li-93 merhaba bende 22 haftalık hamileyim ilk 19.haftamda hissetmeye başladım ilk gebeliğim ve cok normal canım sabret hissedersin cok kuvvetli olmuyor buhaftalarda zaten
bukleliana As-li-93 çok erken. Ben 20de hissetmeye başladım ve 24e kadar hissetmemek normal dedi doktorum.
Gamzeburak Benimde ilk hamileliğim ben 20. Haftada hissettim. İlk hamilelikte 26 ya kadar önü var dert etme
Ebru-isil Ben 20 de hissettim yakında hissedersin herkesin Farklı zamanlarda olabiliyor.Endişelenme sabret ☺️
As-li-93 İçim rahatladı gerçekten hepinize çok teşekkür ederim Allah'ım bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin İnşallah 🙏🙏❤️
Mervee58 As-li-93 25 den sonra düzene giriyo☺️ Benimki 28 den sonra oldu 28 e kadar hep paniktim bişey mi oldu felan diye sizi çok iyi anlıyorum🙈
aygunumm As-li-93 merak etme canim 24 haftaya kadar bebek haraketlerini hissetmemen cok normal kipir kipir haraketlerini hissetmene az kaldi😄
As-li-93 Sarisiiin35 ben ilk doz tetenoz aşımı 26 ocakta oldum ikinci doz için gün verdi sağlık ocağı Aile hekiminin size aşı için gün vermesi gerekiyo