Selenayokcu Hanımlar 3 aylık hamileyim son zamanlarda sürekli üşütüyorum dkkatte edıyorum ama malesef bu durmdan dolayı ayaklarmın altnda karın bölgemde felan sıcak su torbası kullanıyorum bunun cocuguma ve hamilelğime bi zararı olurmu? Bilgisi olan var mı?
Ozgee11 Selenayokcu o sıcak su torbalarına hiç güvenmiyorum. Geçen sene karnımda patladı her zaman ki gibi doldurmuştum ne olduysa çok kötü oldu yandım kaç gün canım acıdı
Selimerve Ben belım agrıdıgı ıcın belıme koydum bugun ama işe yaramadı yıne agrıyor yıne agrıyor bende 3 aylık hamıleyım
Dilaraeymen Karnınıza koymayın ayaklarınıza koyun. Bende ayaklarıma koyuyorum bacaklarıma çıkarıyorum sonra rahat uyumamı sağlıyor
Selenayokcu Valla bkaç saattır ayaklarıma karnıma koydum umarım bisey olmaz ayaklarımda devam edeyım en iyisi