KubrAbdullahh inan bende meyveyle besleniyorum desem yeri umarım zaman ilerledikçe yiyebilirim
KubrAbdullahh evet mide bulantısı bebek açısından iyidir diyolar ama ah bide bize sorsalar 😂 gerçekten 2 ayda zayıfladım 45 kiloydum hamile kaldığımda 🙈 sadece meyve yiyorum desem yeri inan bebeğe zeval gelmesin yeter kendimi geçtim. İnsan üzülüyo bebeği besleyemiyorum diye