Bugün doktora gittim 9 haftalıgız 3 hafta sonra geldiginde alttan bakıcam dedi doktorum . Benim fikrimi sordu doktorum da cok iyi ve güvenilir bi profesör ben size güveniyorum hocam siz uygun görüyosanız bakın dedim . Ben bir sıkıntı olsa doktorun bakmak isteyeceğini düşünmüyorum.