Nihlem
Sanki kilo alıp almamak kusmaklada alakalı gibi geldi şuan🤔.. Nasıl verildiğini hiç anlamıyorum🙈.. Genelde kusanlar ve birşey yiyemeyenler kilo veriyor gibi😬.. Ben hiç vermedim🙈.. Aksine 25+4 deyiz 8 kilo aldım.. Ama gören hiç anlamıyor.. Çocuğunda küçük olcak diyorlar😡.. Özellikle vurgulaya vurgulaya diyorum.. Ben 8 kilo aldım diye.. Ama ben normalin altındaydım.. Aldığım kilo ile normal olmam gerekden 2-3 kg fazlayım şimdi🙈.. Zaten doğumdan sonra rahat 5 kilo gidiyor, bir 5 de ödemi attıkça, emzirdikçe gidiyor diyorlar.. Birde bizim çok kilo almamızla bebeğin çok kilolu doğması doğru orantılı değil😬.. Ben ne olsa yiyorum ama abur cubur çok nadir tüketiyorum.. Abur cuburda kilo aldırıyor.. Birde yemek saatlerinize dikkat ederseniz sorun çözülür zaten🌸.. Dert etmeyin gidecek inş bu kilolar😅..