benim bazı haftalar durduk yere acayip iştahım açıldı. şimdi 35. haftaya girdim bugün, böyle farkediyorum bir isteksizlik var. acıkıyorum yine ama hani canın bisey ceker sunu yapayım yiyeyim dersin o yok. ağzımın tadı kaçtı resmen yediğim hiç bişeyden keyif almıyorum. benim 30 ile 35 arası cok istahım acıldı. zaten aldığım 10 kilonun yarısını orda almışımdır cünkü acayip tatlı yedim. şimdi de hassasiyet bulantı vs yok ama yeme istahım isteğimde yok acıkcası. o yüzden 35 ten sonra cok kilo alınmıyor olabilir simdilerde dikkat edilirse