Daha önce bu hastanede şeker testi yaptıran var mı ?
Daha doğrusu yapıyorlar mı ?
Bazı devlet hastaneleri yapmıyormuş, bugün bağlı olduğum sağlık ocağınında yapmadığını öğrendim.
Kadın doğumdan randevu alınca haftamız geldiyse hemen şeker testi yapıyorlar mı ? Bilgisi olan varsa yazabilir mi ??