nursenakaynak01 23 haftalik hamileyim ve göbek deligim üzeri ve kenarlarsinda aşırı bir sertlesmis ağrı var bu haftalarda normal mi
Merve_kucuk nursenakaynak01 Benimde ağrıyordu o haftalarda ama sebebini bilemedim😏 sert ama aşırı sertleşme yok.
Merve_kucuk nursenakaynak01 Normal mi değil mi bilmiyorum canım doktora sorayim diyorum unutuyordum ama geri geçti. Annemdede oluyormuş hamilelik döneminde. Siz doktorunuza sorun bi
Canacan Bende 22+4 haftalık hamileyim bende de oluyor tam göğüsümün altı göbek deliğimin üstü bilemiyorum normal mi bir hafta sonra kontrolüm var unutmazsam soracağım
nursenakaynak01 Canacan benim kontrolum de 2 hafta sonra p yuzden burdan yazdim bu haftalarda herkezde oluyorsa normaldir siye
nursenakaynak01 Canacan benim kontrolum de 2 hafta sonra p yuzden burdan yazdim bu haftalarda herkezde oluyorsa normaldir siye