esrerkn Anneleeer! gebelikte saçlarınız dökülüyor mu? Aksine parlayıp canlanıyor mu? benim saçlarım normal dönemde 3 5 tel düşerdi şimdi avuç avuç dökülüyor. 🤭
Betl35 esrerkn Bana gebelikte saçların çok çoğalcak ve dökülme pek olmaz demişlerdi Maalesef benimds dökülmwm çok oluyor Kişiden kişiye değişiyor demekki canım yanlz deglsn😂
Betl35 BusraDevlet83 Maşallaahhh canımm Benimde normalde çok az dokulur Ama gebelkte çok doklme yasıyorm Uzamasında sıkıntm yok şüküüür 😂
esrerkn BusraDevlet83 BusraDevlet83 sanırım tersi oluyor Fahriye evceninde baya saçları dökülmüştü bi fotisnde😂😂
BusraDevlet83 Betl35 Benim de normalde dökülürdü.😀 Demek ki hep tersi oluyor. Keşke hep böyle devam etse..
sde2206 Boyatamadığım için bütün beyazlarım ortaya çıktı 😂 saçım kıvırcık daha güzel olmaya başladı daha gürleşti ❤️
Betl35 BusraDevlet83 Kesinn canıımm😍 Bugun bir arkadaşım var 28. Haftasında Bebek dogum pozisyonuna geçmiş nst de sancısı çıkıyormuş. Erken dıye doktor ilaçla ve dınlenmeyle dogum suresınıı uzatmamz gerek demiiş herseyı nprmalken bırden olmuş Bende takıntlıyım az cok blyorsn bugun keyfım kaçtı sureklı aynısnı bende yasarmıuım kprkusuna kapılıyorumm. Rabbim herkesjn kucagına sag saglm almayı nasip etsin ınsalah🙏
esrerkn Lacivertli_kelebek kestirsek mi acaba ? Bir hurafe var tabi hamileyken saç kestirilmez diye oda ayrı bir konu
Merveceee esrerkn benim nirmalde aşırı dökülür hatta evde saçımındı toplarim dökülmesin diye yada örerim ama hamileyken hiç dökülmüyor hel saçım açık geziyorum
DBaybars esrerkn O tamamen saçmalık, kestiren bir ton insan biliyorum bende dahil boş yere insanları korkutuyolar. Bu arada benim saçlarım da dökülüyo maalesef 😔
Lacivertli_kelebek esrerkn Allah'ın bileceği iş kuzum eskiden uydurma laf rabbim ona ömrünü yazmıştır o zaman bizde kestrmeyelim ömrümüz azalr😂ben kestrym kuzum fayda etmiyo çok cansız 🤦
Deletedmom124 esrerkn bilmiyorum ama çok takıntı yaparsan da dökülür bakım yaptır istersen biraz uçlarından aldır mevsimlerden de kaynaklı olabilir sadece gebeliğe baglamamak lazım
abilgili esrerkn benim de aksine inanılmaz sağlıklı, parlak; normalde tararken falan dökülürdü, hamilelikte dökülme falan da kalmadı ve çok hızlı uzuyor🤷♀️Herkese farklı bir etkisi mi oluyor acaba hormonların?