Yaman hic korkma 2 hamileligimde ayni sorunlari yasadim ilkinde kanamam olmadi ama ikincide oldu sanirim yordum kendimi 10 haftaliktim ogrendigimde 2-3 hafta kadar bisi yapmadim uzandim hep olabildigince sonra skldm ztn yavas yavs islerimi yaptm ztn bebek buyudukce onuda yukari yavas yavas cekti suan assagida degil cok sukur insallah bi dahada degismez dikkatli ol yat dinlen bide tup bebekse ama emin ol cikar yuzde doksan boyle oluyor canim ben cok dusunup agladim ama gereksiz yani hic dusunme sadece ayaklarini yastikla biraz yukselt bolca uzan 🥰