Zlyha1 zararı yok bu testin. Ultrasonla bakacaklar ve kan alacaklar. Rutin yaptırdığımız şeyleri tekrar yapıyorlar, bu kadar basit. Ben yaptırmadım, risk yüksek çıksa da kromozom anomalisi kesinleşse de aldırmazdım, doktorum da madem senin için öyle bir ihtimal yok, hiç yaptırıp kafanı karıştırma dedi. Ama bazısı aldırmayacak olmasına rağmen içi rahat etsin diye, bir şey çıkarsa da hazırlıklı olmak adına yaptırıyor. Zorunlu değil zaten, sen bilirsin.