Guni92 24 haftadan itibaren bende de var malesef 😫 geceleri uykumdan kol uyuşmasıyla uyanıyodum sonra parmaklarım uyuşuyordu ağrıyla. Ağladığım zamanı biliyorum öyle kaskatı kesiliyodum bir süre. Doktorum karpal tünel sendromu olabilir diyip fizik tedaviye yönlendirdi ve durumun normal olduğunu söyledi doğumdan sonra geçer magnezyumla ilgisi yok dedi. Ardından gece beni uyandıran ağrılarım geçti ama bu sefer parmaklarım ve eklemlerimde uyuşma karıncalanma hissi başladı ve bu geceleri değil tüm güne yansıdı normal işleri yapamaz oldum mesela patates soymak gibi 😀 hatta şimdi sol yüzük parmağım tetik parmak halinde sürekli kitleniyor 🥺 nasıl başa çıkacağımı bilmiyorum ama doğum sonrasına bıraktım bunla yaşamayı öğrenmeye çalışıyorum inşallah seninki bir an önce geçer 😢