Sinem8812 Merhabalar,amniyon sıvısının biraz fazla olması çok şekerli tuketmekle alakalı mi acaba bilgisi olan var mi
Buskprl Sinem8812 hazır gıdalar ve çok yemekle alakalı bence. Çevremdeki babannelerin kızmaları sonucu hep iki kişilik çok çok yedim sonucunda doktorum suyun fazla dedi. 2 hafta kendime çeki düzen verdim az ve sık yedim paketli gıdaları abur cuburu bıraktım suyum normale döndü☺️ Bazı haftalarda vücut sebepsiz kendi bile üretiyormuş canım
Buskprl Sinem8812 7 ayda 12 kilo aldım bende 😏 Artık daha az yiyorum sık yiyorum ve farkı gerçekten gördüm
Metemelek Ya benim de bugün az dedi sinirdaymis suyu ve bol bol su içip günde iki adet havuç onermemi soyledi. 32+2 oldum erken doğum olmaz inşallah 🙏
Ay-se-tufnk Benim de bugun kontrolum vardi gittim doktorum gitmisti izine baska doktora göründüm sivin biraz fazla ama korkma dinlen tuz kullnma vs dedi korktum haftaya doktoruma goruncem
Sinem8812 Buskprl düzenli mi yiyorsunuz peki? Yani meyve saati,kuruyemiş saati gibi,ben hiç dikkat edemiyorum ona
Buskprl Sinem8812 yok canım hiç düzenli yiyemiyorum valla. Kahvaltı yapıyorum sonra acıkıyorum meyve yiyorum sonra 6 buçukta eşimle akşam yemeği yiyorum akşam da az yediysem kuruyemiş yiyorum. Ama hergün düzenli kuruyemiş meyve yemiyorum