Selam kızlar 20haftalık hamileyim 19haftada doktorum bebegimin 20cm 280gr oldugunu söylemişti sizce iyiymi ? Bide bana doktor regenesis max verdi vitamin omega3 yag asitler içeren ama cevrem deki herkes elevit yada decavit kullandıgını söylüyor doktorumda 3ilaçtan birini kullanabilirsin dedi sizce ne kullanayım?