Tubina hayatta hiç bir şey kolay değildir.Bende suni sancıyla yaptim doğumu ama inan o son ıkinmayla bebeğin çıktığı an 3 dakika önce o sancılardan eser kalmıyor.Cok zorlandım desem yalan söylerim.Simdi tekrar hamileyim inşallah yeniden normal doğum düşünüyorum.Instagramda bir sürü doktor var normal doğumların videosunu paylaşıyor gebeler bir gram bağırmıyor kesi bile atılmıyor bazısına.Sizinde hakkıniz da hayırlısı olsun sağlıkla alin kucaginiza