Herkeste farklılık gösteren bir durum.
Hem doktorum hem çevremdekiler 12. Haftadan sonra kesin geçer dediler ama 21. Haftadayım hala bulantım var. İlk haftalardaki gibi yoğun değil ama hala var maalesef.
tavsiye edilen her şeyi denedim ; beyaz leblebi, çubuk kraker, haşlanmış patates, nane limon... ama hiç biri işe yaramadı🤷🏼♀️
Umarım sizinki 12. Haftadan sonra geçer.