Reynizz ay o aradığı kişi benim 😂😂😂😂 3 aya girdiğimde %80 kız dedi bana doktorum. Ona göre yavas yavas hazırlık yapmaya başlamıştım. SOnucta %80 ihtimal yüksek yani değişmez diye düşümüyordum. Sonra ben gitttiğim doktorun sürekli seminerde olmasından ve onu bulamamaktan cok sıkılmıştım. Hastaneyi değiştirdim. Neyse 4. Ayda ultrosona yeni doktoruma gittim. Cinsiyetini öğrenmek istermisin dedi biliyorum zaten hocam kız dedim. Hayır erkek dedi. Ben inanmadım. Detaylıda görüşürüz dedi. Detaylıya girene kadarda hep kızdır ya kesin kordon bağını erkek organı zannetmiştir diyordum içimden. 5 ayda detaylıya girdim. Erkek bebeğiniz olucak dediler. Ailecek şok tabi😂 neyse sağlıklı olsunda ne gelirse gelsin dedik. Şimdi 7 aylığız cok şükür 🤲🏻♥️