eylulmin 38+1 ,dun cam sildim ,bahçe katında oturuyorum ,halilarim gelmiş bugün yıkamadan ,yarın da süpürge ,Vileda ve son nevresim utulerini falan yapacağım annem yanımda ama o da 65 yasinda ,birimiz gebe birimiz yaşlı ,yavaş yavaş yapiyoruz güle oynaya😍😍