Merhaba çok geçmiş olsun bende 13+4 teyim
4 gün önce falan başladı başağrım tansiyonum normalde 9 a 5 olurdu hep taşıdığım tansiyon yani ama başağrım olduğundan beri ölçüyorum 11 e 6 veya 7 oluyor endişelenecek bir durum var mı bilemiyorum,doktora gidilmeli mi yoksa normal bir durum mu sizce ?