Merhabalar, yaklaşık 1,5 aydır geçmeyen burun tukanıklığı ve boğaz gıcıklanmam vardı. Artık çok ileri gitti ve boğazımda yanmalar hapşurmalar ile devam etti . Bugün dayanamadım doktora gittim KBB.
bana 2 burun spray bir Gargara yazdı.
isimleri ;
Vantum Verde Gargara
allergodil 0,14 mg burun sprey
Risonel %0,05 mg süspansiyon içeren burun spreyi
henüz kullanmadım ama yaklaşık birini 15 gün birini 1 ay kullan dedi.
sizde de bu durumlar yaşandı mı, nasıl bir yol izlediniz ? Doktoruma sormalı mıyım sizce kullanmadan eczacı da büyük mg lı ürünler değiller dedi.