Anneningunlugu Kızlar 24.haftadayım doktor kan şekeri ölçümüne göre şeker yükleme yapıp yapmayacağına karar verecekmiş nasıl oluyor kan şeker ölçümü bileniniz var mı? Aç ve tok ayrı istedi her seferinde kan mı alıyorlar parmaktan mı alıyorlar kanı ?
Selin061 Prmaktan bakmıyorlar normal kan veriyorsun benim açlık şekerim 74 çıktı normal dddi. Bende şeker yükşemesi yaptırmayacağım