Bu konuda bende fikir istiyorum. Şehir hastanesi randevu açısından sıkıntı yaşadım. Büyük ama çok kalabalık sıra gelmiyor vs. Özel de ümit Hastanesi'ne gittim. Doğum için 4 bin tl den başlıyormuş çok pahalı geldi. Bu arada iş nedeniyle başka şehirde yaşıyorum doğuma yakın eskişehirde olacağım. Siz hangi doktora gidiyorsunuz