Merhabalar karnımın bir yeri acıyor hele aralarda daha da artıyor dayanılmaz bir acı sanki biri bıçakla oyuyor orayı 31+3 haftalık hamileyim. Yaşayan var mı ? Doktoruma sordum bir yerdeyse sorun yok bebek baskı yapıyordur ama bütün karınsa hemen gel dedi niye böyle oldu anlamadım 😞