Betl35 Gebelikte amnıyon sıvısının az olmasıyla ıctıgımız suyun alakası var mı ya? Su içmekten iğreniyoruuuumm Zar zor 1 litre bitirıyorum bı kaç kere gprdum bebegın sıvısı ıcın bol su içilmesi gerek dıye. Varmı bılgınız?
Zeyneptoprak Betl35 içine bi kaç damla limon sıkabilirsin yada pipetle içebilirsin istersen canım su gebelikte çok önemli ne kadar içersen kar amniyon sıvısını etkiliyo azlığında bol bol içmeni tavsiye ediyolar ama içmemek azlığa neden olurmu emin değilim
Fdm4 Betl35 Benim bi tanıdığımın suyu çok azdı doktor içtiğin suyla amniyon sıvısının alakası yok demiş yani pek alakalı değil hem mantıken çok su içeninde auyu fazla olur ama alakası yokmuş
iremss Betl35 amniyon sıvısına etki eder mi bilmiyorum ama az su içince idrar yolu enfeksiyonu riskiniz artıyor 😕 her ihtimalde de sıvı tüketimini arttırmak iyi olacaktır 💖
nilayy35 Betl35 cnm onu blmiom ama havuc suyunun amnion sivisinin artmasına sebepnolduqunu biliorum ben 1 ay boyunca duzenli sekilde taze sıkılmış havuc suyu ictm
Ay-se-tufnk Ben az su iciyrm bugun doktora gittim doktorum izindeydi baska doktor bakti ilk defa amniyon sivisi biraz fazla ama korkma dedi bebek çişini yapiyor siviyi yutuyor dedi ondan haftaya doktoruma gitcem tedirgin oldum
Betl35 Ay-se-tufnk Bana hıç yprum yapılmadı Az yada çok dıye en son 16 haftalıkken gtmıstım kontrole canım. Smdı allahın ıznıyle 24 unde detaylıya gırıcem Insallah soeun çkmaz Sıvıyla alakalı çok goruyrm az yada çok olusunu
Ay-se-tufnk Betl35 bende 23 haftalgm ama daha 3 hafta once gittim doktor bisey demedi bugün baska doktor dedi baklm kendi doktorum ne dyck Allah hepimizin yavrularini bagislasin🙏
Betl35 Zeyneptoprak Ay canım napıcam bu suyu ben ya Midem kalkıyor ıcınce ancak tatlı seyler yersem oyle ıcıyorm 🙄
Beyzaaa1 Evet alkası var bana azalmaya meyilli demişti bol bol su içtim deveci armudu ve havuç ye desi yedim bu kontrolümde iyi dedi
Zeyneptoprak Betl35 şekerini yükseltir tatlıdan sonra pipetlede mi içemiyosun yada 1 kaşık yoğurt koysan içine çok az tatlandırsan balla falan aklıma gelenler bunlar valla
Betl35 Zeyneptoprak Tatlı yıyınce ancak suyu içiyorum canım. 1 lıtre en fazla 1 bucuk lıtre arada ıcıyorumdur
Betl35 Fdm4 Aymen bencede ama burdada bır kaç yerde de gordum sıvı azlıgına su için gıbısıne Bemde su pek ıcen bırı olmadıgım ıcın sormak ıstedm canım çook sağol🥰💜
Betl35 iremss Eveeet enfeksiyonu önleyen tek şey su 🙄 Bakalım 1 hagta sonra kontolum var ayrıca detayloya gırıcem ogun ınsallaj hersey yolundadıır🙏
Cumaserife iremss dktorlar o yüzden bol su için diyolar kızlar idrar tutmak az sıvı tüketmek enfeksiyn riskini artırıyor o yüzden idrar tutmamak gerek sık sık lavaboya çıkın ♡
Beyzaaa1 34 haftadayım bende su içmeyi faZla sevmiyorım ama bebek gelişimi için su deveci armudu havuç bu ay bi dene zaten hemen fark ediyo
Betl35 Beyzaaa1 Denicsm canımmm çok sağoll 💜🤗 Masallah senın çok az kalmışş sağlıkla kucagına al ınsallah canım benim🙏
Zeyneptoprak Betl35 inşallah ilerleyen zamanda içebilirsin amniyon sıvısı için önemli ama armut havuç suyu bunlarda iyi gelir amniyon için
Betl35 Zeyneptoprak Şişem 1 saattır yanımda 1 ltrelik var hemen hemen Eşim dıyor kaç saattır bukdr mı içtiiinn sanki zehir bune zorla ıcıyorsn dıyor😂😂😂