Arkadaslar bir kac gundur gunde bir kac defa ic camasirimin islandigini goruyorum. Akinti gibi kivamli ya da akisini hissettigim bir sey degil. Genelde uzandiktan ve kalktiktan sonra ic camasirimin arkasina tekabul edecek sekilde su gibi bir islaklik oluyor. Rengi ve kokusu olmayan bir islanma. 33. Haftama girnek uzereyim. 2 gundur bu surecte bebegimin hareketlerinde degisim var mi diye de gozlemliyorum ama pek yok sukur ayni tekmeler ara ara hickiriklar devam ediyor. Internetten ne olabilir diye baktigimda amniyon sivisi sizintisi en yakin durum gibi geldi ancak bu acil dogum gerektiren bir durum olusturabilirmis. Var mi aranizda amniyon sivisi azalmasi veya sizintisiyla mecburi doguma girenler. Ya da yasayip bir sekilde doktor kontrolleriyle yoluna giren? Lutfen bilgisi olan ya da basindan gecen varsa bilgilendirebilir mi?