Kızlar kullanıp memnun kaldığınız en iyi bebek kamerası hangisi acaba? Motorola ile ilgili kötü yorum yapmışlar hep fiyat olarak sıkıntı yok en çok memnun kaldığınızı söylerseniz çok sevinirim ☺️ Aile apartmanında oturuyoruz o yüzden bi alt kat veya bi üst katta olabilirim çoğu zaman o nedenle çekiş açısından iyi bi marka olması cok önemli bizim için🙏🏼