Necla28 Kizlar günlerdir canim kelle paça çorbası çekiyor 10 haftalik hamileyim bildiğim kadariyla birsey olmaz ama sizede sormak istedim bugün dr gittim ancak telaştan sormayi unuttum. Dayanamayacagim eşim gidip içelim diyor😅
Subatannesi19 Necla28 benim doktorum hiç bir sıkıntı olmaz dedi ve hamileliğim boyunca sık sık içtim.38 haftalığım. Yeterki pişmiş et olsun. Çiğ et yasak bu dönemde.
Ozgee11 Necla28 bende post açmıştım bu konuda. İç diyen de vardı içme diyen de. Ama içen çokmus canım bilgin olsun
Necla28 Valla ben icecem kizlar son7cta aş eriyorum😅 2 hafta sonra ikili testim var dr sorarim artik😃
ygmr18 Necla28 gebelikte sakatat yasak degil doktoruma sordum temizliginden eminsen yiyebilirsin dedi. Evde yapilmis olmasi tercih edilir tabi ama bi kereligine disarda da yesen birsey olmaz bence
Mehriban94 Necla28 AŞ eriyorsaniz için canim ne cekdiyse yedim içdim ama abartmadan yedim içdim bir şey olduğunu da düşünüyorum afiyetler olsun 😊