Selam arkadaşlar bı kaç gündür bende olan bişey var ve korkuyorum açıkçası vajinamin sol yanak ve iç kısmı devamlı şişip duruyo yani serce parmağım gibi bı şişlik akıntı ağrı pis koku yok şükür temizligime de dikkat ediyorum doktoruma açıp göstermeye utanıyorum o yüzden burdan sormak istedim tecrübeli gebelerimiz vardır eczaneden istesem ona göre krem verirler mi ?