Vücut jeli veya en doğalı bile olsa şampuanı vücuduna sürmeyi hiç önermiyorum. Hele o duş jelleri tamamen sentetik ve asla durulanmayan, kimyasal dolu ürünler. Vücuduna sürdüğün her şey kana geçiyor ve az miktarda bile olsa bebeğe ulaşıyor. Tavsiyem doğal zeytinyağlı sabun kullan ve duştan sonra hafif nemli vücuduna hindistan+zeytinyağı karışımı sür. Ben saçıma bebe şampuanı kullanıyorum onu da köpüğünü vücuduma çok değdirmeden hemen duruluyorum.