Keremeral Merhaba kızlar ben doğum iznine başlamadan önce heyet raporu verilecek şu anda da normal raporlar veriliyor merak ettiğim doğum parası neye göre hesaplanıyor bu şekilde yaşayan ve doğum parası alan çalışan var mı?